Estudos Anglo-Americanos Nº 41
REVISTA ESTUDOS ANGLO-AMERICANOS Nº 41 (2014.1)
ATIVIDADES DE PRODUÇÃO ORAL EM LIVROS DIDÁTICOS DE INGLÊS/LE UTILIZADOS EM ESCOLAS PÚBLICAS
Givanildo Silva Santos, Joara Martin Bergsleithner e Vânia Lúcia Menezes Torga
CHOICE OF LANGUAGE LEARNING STRATEGIES BY BRAZILIAN EFLers: GENDER DIFFERENCES AND SOCIOCULTURAL FACTORS
Tania Sailes
IRONIA E PARÓDIA EM “THE BIRTHDAY OF THE INFANTA”, DE OSCAR WILDE
Caio Antônio de Medeiros Nóbrega Nunes Gomes e Genilda Azerêdo
THE GROTESQUE FEMALE BODY IN THE PASSION OF NEW EVE AND THE BIGGEST MODERN WOMAN OF THE WORLD
Mariane Cechinel Gonçalves e Susana B. Funck
DAVID FOSTER WALLACE E ROBERTO BOLANO: DOIS DISCURSOS EM BUSCA DO OUTRO
Raquel Parrine
WORLD WAR II AND VIETNAN WAR IN POETRY: CHARLES SIMIC AND YUSEF KOMUNYAKAA AS EYEWITNESSES
Ketlyn Mara Rosa e Janaina Miriam Rosa
AN AUTUMN WIND: THE ANCIENT AND THE CONTEMPORARY IN DEREK MAHON’S POETRY
Viviane Carvalho da Annunciação